piatok 26. novembra 2010

Vyhľadávanie

Prajem pekný deň.
V projekte Ďalšie vzdelávanie učiteľov informatiky sme dostali ďalšiu domácu úlohu. Mohli sme si dokonca vybrať z troch tém. Ja som si vybrala vyhľadávanie na internete. Myslím, že táto téma je veľmi prospešná, pretože každý, kto aspoň raz použije internet, určite použije aj vyhľadávanie. Presne podľa pokynov som si preskúšala všetky druhy vyhľadávania, skúsila som pri vyhľadávaní aj šťastie a využila som samozrejme aj špeciálne služby vyhľadávača Google. Novinkou pre mňa bola syntax niektorých typov vyhľadávania, ktorú nepoužívam, ale vo všeobecnosti som (myslím si a dúfam) zdatný internetovský vyhľadávač. Takže k téme asi toľko. Už sa teším na ďalšie domáce úlohy, hlavne z oblasti programovanie2 a programovanie3.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára