utorok 9. novembra 2010

Upratovanie

Ahojte, aj vy ste si všimli, že sa blížia Vianoce?
To znamená veľa darčekov, pohodu, možno aj sneh a prázdniny. Ale predtým hrozí niečo celkom iné a odlišné. Určite to všetci poznáte a len málo ľudí sa na to teší. Áno, je to upratovanie. Aj mňa občas doma chytí taká mánia a začnem upratovať. V týchto prípadoch sa všetci členovia mojej rodiny snažia ukryť, alebo aspoň zďaleka sa mi vyhnúť. A my sme teraz dostali úlohu upratať na svojom blogu, termín je do zajtra a pretože ja nerada upratujem, tak som si to samozrejme nechala na poslednú chvíľu. Upratovanie občas považujem za stratu času, pretože po chvíli po upratovaní to už opäť vyzerá skoro ako predtým a ja som na to venovala svoju energiu. Ale teraz späť k upratovaniu na blogu. Snažila som sa nezaujatým okom pozrieť svoj blog. A zistila som, že zatiaľ tam toho veľa nemám, nie som až taký skúsený bloger, vlastne pred mesiacom som napísala svoj prvý príspevok. Takže si myslím, keď sa tak na to dívam, že keďže tam toho veľa nie je, nemám veľa na upratovanie. Fotku mám, aj ostatné veci sa snažím mať ako - tak, pokiaľ stíham (zamestnaná matka dvoch dospelo - dospievajúcich detí, pri ktorých sa držím osvedčeného hesla kŕmiť a nedráždiť, aktívna skoro až rádioaktívna učiteľka a samozrejme informatik, teda v škole dievča pre všetko).
Takže som na blogu upartala a teraz sa idem pozrieť na domácnosť, ale keďže vonku začalo pršať, tak plánované umývanie okien sa nekoná a ja si môžem ísť vypracovať nejakú ďalšiu domácu úlohu, ktorú sme dostali v projekte Ďalšie vzdelávanie učiteľov informatiky. Takže vám všetkým prajem pekný deň a pri upratovaní sa celkom nezoderte. jana

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára