pondelok 18. októbra 2010

Prečo blog?

Dovoľte mi, aby som sa predstavila. Volám sa Jana Habová a v rámci svojho vzdelávania som sa prihlásila do projektu Ďalšie vzdelávanie učiteľov informatiky. Podotýkam, že som tak urobila dobrovoľne (vtedy som totiž ešte netušila, do čo leziem). A tam sme dostali domácu úlohu, vytvoriť si svoj vlastný blog.
A tak plním túto časť a vytvorila som si tento blog, kde budem písať svoje pocity, dojmy a myšlienky. Jedným slovom, stal sa zo mňa bloger.
V tomto prvom príspevku by som vám chcela predstaviť svoju profesionálnu kariéru. Ukončila som Matematicko - fyzikálnu fakultu Univerzity Komenského v Bratislave, vyštudovala som učiteľstvo predmetov matematika a informatika. Náš krúžok bol vôbec prvý, ktorý končil s touto kombináciou. Samozrejme som sa plná ideálov chcela zamestnať a učiť deti matematiku a informatiku. Aké však bolo moje prekvapenie, keď som nemohla zohnať miesto. A tak som ako mladá učiteľka nastúpila nastúpila na základnú školu, kde som učila matematiku, ale aj fyziku, dokonca istý čas aj dejepis. Ako čas šiel, stihla som sa vydať a porodiť dve deti, dievča a chlapca. Po materskej dovolenke som si našla prácu na Gymnáziu v Piešťanoch, najskôr len na zastupovanie a potom aj na trvalý úväzok (pozdravujem kolegov z piešťanského gymnázia). V Piešťanoch som sa veľmi dobre cítila. Ale viete, to dochádzanie každý deň, bolo čím ďalej tým horšie, hlavne keď meškali vlaky a tak som prestúpila na Gymnázium v Novom Meste nad Váhom, kde učím dodnes. Učím matematiku a informatiku, občas viac matematiky, občas informatiky.
Práca s mladými ľuďmi sa mi veľmi páči, napĺňa ma a dobíja moje batérie a dúfam, že ju vydržím robiť ešte veľmi dlho.
No myslím, že na prvýkrát to stačí.

1 komentár:

  1. Hižová zdraví Habovú!!!! Peeeekny blog! a este krajsie, ze v ňom pozdravuješ kolegov z Piešťan.

    OdpovedaťOdstrániť